Τρίτη 10 Μαρτίου 2009

Αιμοδοσία ...

 
Πήγα σήμερα μετά από αρκετό καιρό για εθελοντική αιμοδοσία. Η αλήθεια είναι ότι δεν είμαι καλός Σαμαρείτης αλλά πηγαίνω διότι το αίμα καταγράφεται στην κάρτα αιμοδότη και μπορώ αν το χρειαστώ είτε εγώ είτε συγγενής μου να ζητήσω να καλυφθώ για την ποσότητα του αίματος που έχω δώσει. Τώρα είμαι νέος και δεν το χρειάζομαι. Όταν όμως γεράσω θα το χρειαστώ και που θα βρω τότε? Άσε που με τα χρόνια μπορεί να τύχει κάτι στην υγεία μου και να είμαι ακατάλληλος για αιμοδότης. Οπότε ότι δώσω τώρα που είμαι υγιής.

Όταν είσαι εθελοντής αιμοδότης το service είναι άψογο. Δεν περιμένεις καθόλου και σε ένα μισάωρο έχεις δώσει αίμα, έχεις πιει τις πορτοκαλάδες κι έχεις γίνει καπνός. Το προσωπικό φιλικότατο. Κανένα παράπονο.

Με στεναχώρησε μόνο το ότι σε πολύ μεγάλο κρατικό νοσοκομείο καταργήθηκε η βάρδια της Κυριακής λόγω έλλειψης προσωπικού. Αυτός είναι και ο λόγος που κάνω αυτή την ανάρτηση. Παλιά πήγαινα Κυριακή πρωί, έδινα αίμα και μετά πήγαινα βόλτα. Τώρα μπορείς να δώσεις μόνο μέχρι Σάββατο μεσημέρι. Η αλήθεια είναι ότι τις καθημερινές ο κόσμος δουλεύει και το Σάββατο το πρωί έχει τα ψώνια του. Την Κυριακή πήγαιναν οι περισσότεροι εθελοντές κι έδιναν. Ελπίζω να επαναφέρουν και τη βάρδια της Κυριακής.